Pembinaan, pengujian instrumen dan pengukuran tahap profesionalisme guru bimbingan dan kaunseling sekolah rendah (IR)
Kajian ini bertujuan untuk membina dan menguji kesahan dan kebolehpercayaan Instrumen Profesionalisme Guru Bimbingan dan Kaunseling (IPGBK), serta mengukur tahap profesionalisme guru bimbingan dan kaunseling sekolah rendah. Kajian ini menggunakan kaedah kuantitatif dan kualitatif. Pembinaan instrume...
Saved in:
Main Author: | Hamidah Mahmud |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3569 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan dan validasi instrumen pengukuran efikasi kendiri terhadap pentaksiran alternatif dalam kalangan guru (IR)
by: Normarina Abd Rahman
Published: (2016) -
Kompetensi guru bimbingan dan kaunseling berpandukan model pengurusan perkhidmatan bimbingan dan kaunseling Kementerian Pendidikan Malaysia (IR)
by: Mad Islaihi Sabdari
Published: (2017) -
Pembinaan model kompetensi peribadi sosial berdasarkan bimbingan kaunseling peribadi sosial dan pendidikan karakter di sekolah menengah Yogyakarta (IR)
by: - Diana Septi Purnama,
Published: (2016) -
Tahap Celik Komputer Dan Kesan Terhadap Perkhidmatan Guru Bimbingan Dan Kaunseling Sepenuh Masa Daerah Kota Setar
by: Noor Asyikin, Hj. Shahrom
Published: (2002) -
Persepsi pentadbir sekolah dan guru-guru terhadap perkhidmatan bimbingan dan kaunseling di sekolah-sekolah menengah di bahagian Kuching dan Samarahan
by: Mohamad, Bin Obey.
Published: (1998)