Kesan strategi persembahan multimedia dalam screencast terhadap kemahiran praktikal pelajar berbeza gaya pembelajaran dan gaya kognitif (IR)
Kajian ini bertujuan membangun dan menilai kesan penggunaan pelbagai strategi persembahan multimedia dalam screencast terhadap kemahiran praktikal pelajar yang mempunyai gaya pembelajaran dan gaya kognitif berbeza. Empat strategi screencast yang dibangunkan ialah screencast dengan narasi, screencast...
Saved in:
Main Author: | Muhammad Razuan Abdul Razak |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3693 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Model pembelajaran berasaskan kaedah penyelesaian masalah ke atas pelajar berbeza gaya kognitif dan kemahiran logik
by: Musa, Nurliana
Published: (2008) -
Kesan penggunaan perisian multimedia di kalangan pelajar teknikal yang berbeza gaya kognitif field independent (FI) dan field dependent (FD)
by: Hasan, Haris Fadillah
Published: (2007) -
Kesan penggunaan perisian multimedia di kalangan pelajar teknikal yang berbeza gaya kognitif field independent (FI) dan field dependent (FD)
by: Hasan, Haris Fadillah
Published: (2007) -
Kesan interaksi atribut persembahan multimedia, gaya kognitif, peringkat pengajian dan bidang pengajian ke atas daya ingatan visual pelajar IPT
by: Rozimah, Bidin
Published: (2014) -
Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
by: Don, Ahmad Jasmi
Published: (1994)