Pengaruh konteks dan sumber terhadap proses dalam pengurusan pelaksanaan kurikulum standard sekolah rendah Selangor (IR)
Kajian ini bertujuan mengenal pasti pengaruh konteks dan sumber terhadap proses pelaksanaan Kurikulum Standard Sekolah Rendah (KSSR) di Selangor berdasarkan Model CIPP. Ini merupakan kajian kuantitatif yang menggunakan kaedah tinjauan untuk mengutip data. Sampel kajian merupakan 221 orang guru Sekol...
Saved in:
主要作者: | Lizamasayu Idris |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3771 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pengurusan Perubahan Pendidikan : Pelaksanaan Kurikulum Sains Sekolah Rendah
由: Zakiah, Mor
出版: (1999) -
Pelaksanaan kurikulum bahasa Aceh di Sekolah Menengah Pertama (SMP) berdasarkan model konteks, input, proses dan produk
由: Razali, ,
出版: (2017) -
Kajian status pengurusan sumber air di lembangan sungai Pahang dalam konteks pengurusan sumber air bersepadu /
由: Tan, Kok Weng
出版: (2007) -
Peringkat keprihatinan guru pendidikan khas bermasalah pembelajaran dalam pelaksanaan kurikulum standard sekolah rendah /
由: Wong, Chin Ho -
Penilaian pelaksanaan kurikulum standard sekolah rendah (KSSR) mata pelajaran dunia sains dan teknologi /
由: Rahayu Johari