Tahap dan hubungan atribut pengetahuan, kemahiran dan nilai dalam program Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (Pendidikan Awal Kanak-Kanak) ke arah kemahiran abad ke-21 (IR)
Kajian ini bertujuan mengenal pasti tahap dan hubungan atribut pengetahuan, kemahiran dan nilai dalam Program Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (ISMP) (Pendidikan Awal Kanak-Kanak) (PAKK) di Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) ke arah kemahiran yang terdapat dalam Kerangka Kerja Pembelajaran abad...
Saved in:
主要作者: | Yip, Chan Ling |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3772 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kemahiran mengajar abad ke-21 pelajar praktikum program sarjana muda pendidikan khas dalam Pengajaran dan Pemudahcaraan (PdPc)
由: Rosmanirah Othman
出版: (2021) -
Elemen kemahiran abad ke-21 dan indikator kreativiti kanak-kanak dalam proses reka bentuk permainan penceritaan digital (IR)
由: Laili Farhana Md Ibharim
出版: (2016) -
Kesediaan guru melaksanakan pendidikan abad ke-21
由: Norazaludin Azmil Razaly
出版: (2019) -
Eksplorasi sistem aktiviti pembelajaran dan pemudahcaraan kanak-kanak Tabika KEMAS melalui pengintegrasian papan putih interaktif bagi penguasaan kemahiran abad ke-21
由: T Mohamed, Norsidah
出版: (2020) -
Penyepaduan kemahiran-kemahiran abad ke-21 dalam pengajaran dan pembelajaran Biologi /
由: Nurazidawati Mohamad Arsad
出版: (2011)