Pembinaan dan pengujian kebolehgunaan modul pengajaran berasaskan peta pemikiran bagi topik nisbah, kadar dan kadaran (IR)
Kajian ini bertujuan membina dan menguji kebolehgunaan modul pengajaran berasaskan peta pemikiran i-Think bagi topik Nisbah, Kadar dan Kadaran. Modul pengajaran dibina berdasarkan model Sidek dan model ASSURE dikenali sebagai modul pengajaran berasaskan peta pemikiran i-Think bagi topik Nisbah, Kada...
Saved in:
Main Author: | Ismail Sulaiman |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3808 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penaakulan perkadaran dalam kalangan murid tahun lima tentang nisbah dan kadaran /
by: Fazura Mohd Noor
Published: (2018) -
Pembinaan dan pengujian manual pengajaran guru bagi matapelajaran Sains tingkatan dua topik nutrisi
by: Jopri, Hanunissa
Published: (2013) -
Pembangunan dan kebolehgunaan modul pengajaran dan pembelajaran berasaskan pendekatan inkuiri bagi topik Koordinasi prauniversiti
by: Nor Rashidah Ahmed Fuad
Published: (2022) -
Pembinaan model aktiviti pengajaran Bahasa Melayu berasaskan peta pemikiran kemahiran pemikiran masa depan murid sekolah menengah
by: Aisha Chang
Published: (2023) -
Kesan persepsi kebolehgunaan dan kemudahgunaan terhadap penggunaan peta pemikiran i-Think dalam kalangan guru pendidikan Islam di Terengganu
by: Roselizam binti Daud