Kesan penggunaan strategi berasaskan perancah metakognitif dalam pengajaran dan pembelajaran Matematik terhadap prestasi, kesedaran metakognitif, dan kecekapan pengajaran (IR)
Kajian kuasi eksperimen dengan reka bentuk ujian pra-pasca kumpulan kawalan tidak setara ini bertujuan mengkaji kesan strategi berasaskan perancah metakognitif (PM) terhadap prestasi, kesedaran metakognitif dan kecekapan pengajaran berbanding dengan strategi pengajaran konvensional (PK). Respons mur...
Saved in:
Main Author: | - Turmudi |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3889 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembangunan dan validasi model pengajaran dan pembelajaran matematik berasaskan metakognitif (IR)
by: Akhsanul In'am
Published: (2011) -
Kesedaran metakognitif dan pemupukan perkembangan metakognitif guru Matematik sekolah menengah /
by: Nik Nur Fadhlillah Abd. Razak -
Pemupukan perkembangan metakognitif, kesedaran metakognitif dam pencapaian matematik pelajar sekolah menengah /
by: Suriani Yusoff
Published: (2011) -
Gaya pembelajaran, kesedaran metakognitif dan penerapan strategi metakognitif dalam matapelajaran kimia /
by: Mazli Sham Abdullah -
Pengetahuan konseptual, prosedural dan kesedaran metakognitif dalam kelas matematik sekolah menengah /
by: Nik Noralhuda Nik Mohamed
Published: (2011)