Pembinaan dan keberkesanan pembaris garis nombor terhadap pencapaian operasi asas Matematik dalam kalangan murid prasekolah (IR)
Kajian ini bertujuan untuk membina dan mengkaji keberkesanan Pembaris Garis Nombor (PGN) terhadap pencapaian empat operasi asas matematik iaitu tambah, tolak, darab dan bahagi dalam kalangan murid prasekolah. Reka bentuk kuasi eksperimen ujian-pra dan ujian-pos kumpulan kawalan tidak setara telah di...
Saved in:
主要作者: | Nurul Amalina Jajuli |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3922 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kefahaman operasi asas matematik dikalangan kanak - kanak prasekolah
由: Norlemi Amir
出版: (2005) -
Integrasi muzik dan pergerakan dalam pengajaran dan pembelajaran matematik (operasi nombor) terhadap murid-murid Tahun Satu (IR)
由: Yeo, Xin Yi
出版: (2016) -
Keberkesanan aplikasi Kahoot! terhadap minat dan pencapaian murid sekolah rendah dalam topik Operasi Asas Matematik
由: Tasaratha Rajan Anamalai
出版: (2020) -
Keberkesanan pendekatan belajar melalui bermain terhadap pencapaian konsep nombor dan tingkah laku prososial murid prasekolah (IR)
由: Nur Amira Sabri
出版: (2018) -
Pembangunan Modul Pedagogi Pembelajaran Aktif Berasaskan Kemahiran 4K bagi Nombor Bulat dan Operasi Asas Matematik
由: Norazlin Mohd Rusdin
出版: (2021)