Menjana atribut nilai, kemahiran dan pengetahuan guru sains berkualiti (IR)
Kajian ini bertujuan menjana atribut guru sains berkualiti dari segi nilai, kemahiran dan pengetahuan, yang boleh dijadikan hasrat semua guru sains. Kajian kuantitatif dengan reka bentuk tinjauan ini juga melibatkan pembangunan soal selidik bagi mengesahkan atribut yang dikenal pasti melalui analisi...
Saved in:
Main Author: | Kosni Ahmad Nazri Kosni |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3979 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengetahuan dan pelaksanaan kemahiran proses sains bersepadu dalam kalangan guru sains menengah rendah (IR)
by: Saniah Sembak
Published: (2017) -
Keberkesanan guru sains mengimplimentasikan kemahiran proses sains sepadu dalam pelaksanaan kurukulum sains KBSM tingkatan dua: kajian kes di daerah Hilir Perak (IR)
by: Rafei Sharif
Published: (2006) -
Kemahiran proses sains dan berfikir dalam subjek sains di sekolah kebangsaan melalui kaedah hermeneutik (IR)
by: Maha Lachimi Chelliah
Published: (2017) -
Tahap penguasaan kemahiran proses sains bersepadu dan kemahiran abad ke-21 dalam kalangan pelajar biologi (IR)
by: Siti Shahida Mohd Azri
Published: (2016) -
Pembinaan dan penentusahan instrumen ujian kemahiran proses sains bersepadu sekolah rendah (IR)
by: Salasiah Zainuddin
Published: (2016)