Kemahiran proses sains dan berfikir dalam subjek sains di sekolah kebangsaan melalui kaedah hermeneutik (IR)
Kajian ini bertujuan menganalisis kemahiran proses sains dan kemahiran berfikir dalam subjek Sains di Sekolah Kebangsaan. Pendekatan kualitatif dengan reka bentuk Hermeneutik telah digunakan dalam kajian ini. Instrumen kajian ini terdiri daripada soal selidik, temu bual, pemerhatian sesi pengajaran...
Saved in:
Main Author: | Maha Lachimi Chelliah |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4710 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan modul jom bijak sains terhadap kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran proses sains bersepadu murid tahun 5
by: Hamidah Mat
Published: (2019) -
Kemahiran proses sains dan aplikasi kemahiran berfikir dalam subjek Sains di SJK (Tamil) Daerah Kinta Utara Perak
by: Chelvi Murugayya
Published: (2022) -
Pengetahuan dan pelaksanaan kemahiran proses sains bersepadu dalam kalangan guru sains menengah rendah (IR)
by: Saniah Sembak
Published: (2017) -
Pembinaan dan penentusahan instrumen ujian kemahiran proses sains bersepadu sekolah rendah (IR)
by: Salasiah Zainuddin
Published: (2016) -
Pembinaan dan pengesahan instrumen kemahiran proses sains untuk sekolah menengah atas (IR)
by: Mohd Al-Junaidi Mohamad
Published: (2012)