Kemahiran proses sains dan berfikir dalam subjek sains di sekolah kebangsaan melalui kaedah hermeneutik (IR)
Kajian ini bertujuan menganalisis kemahiran proses sains dan kemahiran berfikir dalam subjek Sains di Sekolah Kebangsaan. Pendekatan kualitatif dengan reka bentuk Hermeneutik telah digunakan dalam kajian ini. Instrumen kajian ini terdiri daripada soal selidik, temu bual, pemerhatian sesi pengajaran...
Saved in:
主要作者: | Maha Lachimi Chelliah |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4710 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan modul jom bijak sains terhadap kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran proses sains bersepadu murid tahun 5
由: Hamidah Mat
出版: (2019) -
Kemahiran proses sains dan aplikasi kemahiran berfikir dalam subjek Sains di SJK (Tamil) Daerah Kinta Utara Perak
由: Chelvi Murugayya
出版: (2022) -
Pengetahuan dan pelaksanaan kemahiran proses sains bersepadu dalam kalangan guru sains menengah rendah (IR)
由: Saniah Sembak
出版: (2017) -
Pembinaan dan penentusahan instrumen ujian kemahiran proses sains bersepadu sekolah rendah (IR)
由: Salasiah Zainuddin
出版: (2016) -
Pembinaan dan pengesahan instrumen kemahiran proses sains untuk sekolah menengah atas (IR)
由: Mohd Al-Junaidi Mohamad
出版: (2012)