Keberkesanan kaedah pembelajaran teradun dalam cerpen (IR)
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti keberkesanan kaedah pembelajaran teradun terhadap pencapaian, minat, pembelajaran kendiri dan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) pelajar terhadap pengajaran cerpen. Pendekatan kuantitatif dengan reka bentuk kuasi eksperimental telah digunakan dalam kajian...
Saved in:
Main Author: | Hani Harliza Ghazali |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4762 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keberkesanan kaedah pembelajaran teradun dalam cerpen (IR)
by: Hani Harliza Ghazali
Published: (2017) -
Tahap kompetensi penggunaan kaedah pembelajaran teradun meggunakan Google Classroom dalam pembelajaran dan pemudahcaraan (PDPC)
by: Sugumar Ganesan
Published: (2022) -
Penerimaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru pra perkhidmatan
by: Nuurul Najwa Zulkifle
Published: (2018) -
Pembinaan modul pembelajaran teradun nutrisi di hujung jari dan kesannya terhadap pencapaian pelajar (IR)
by: Nurul Hafizah Masni
Published: (2017) -
Kesan gaya pembelajaran VARK dan pendekatan pembelajaran pelajar ke atas pencapaian subjek kimia dan kemahiran insaniah secara kaedah pembelajaran teradun melalui media sosial
by: Mohd Shahir, Mohamed Sunar
Published: (2019)