Pelaksanaan KSSR pendidikan khas (Pendidikan Jasmani) bermasalah peembelajaran
Kajian ini bertujuan untuk menilai tahap pengetahuan guru terhadap Kurikulum Standard Sekolah Rendah Pendidikan Khas (KSSRPK) Pendidikan Jasmani Bermasalah Pembelajarandaripada empat aspek utama iaitu kurikulum, kemahiran dan pengendalian, pentaksiran danpelaksanaan. Seramai 122 orang guru Program P...
Saved in:
主要作者: | Rustam Siis |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5309 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Penyediaan fasiliti orang kelainan upaya penglihatan di sekolah-sekolah pendidikan khas (kes kajian: sekolah-sekolah pendidikan khas bermasalah penglihatan
由: Syed Samaldin, Sharifah Haslina
出版: (2010) -
Kesesuaian pelaksanaan Program Pendidikan Khas di Politeknik Johor Bahru
由: Kamaruzaman, Nurulziha
出版: (2009) -
Kesan kaedah gabung bunyi kata terhadap literasi awal Al-Quran dalam kalangan murid-murid pendidikan khas bermasalah pembelajaran (IR)
由: Aminuddin Khalit
出版: (2015) -
Penglibatan ibu bapa dalam pelaksanaan Rancangan Pendidikan Individu (RPI) murid berkeperluan khas (IR)
由: Abidah Abd. Rahman
出版: (2014) -
Kesediaan guru dalam melaksanakan rancangan pendidikan individu dalam pendidikan islam bagi pelajar pendidikan khas
由: Moridan, Suhaimie
出版: (2013)