Perspektif guru terhadap pelaksanaan kurikulum standard reka bentuk dan teknologi (RBT) tingkatan satu di sekolah menengah
Kajian ini bertujuan menilai pelaksanaan Kurikulum Standard Reka Bentuk dan Teknologi (KSRBT) Tingkatan Satu di Sekolah Menengah Malaysia. Penilaian dilakukan menggunakan modelpenilaian CIPP yang dipelopori oleh Stufflebeam (1971). Aspek yang dinilai adalah aspekkonteks dan aspek input. Aspek kontek...
Saved in:
主要作者: | Felicity John French Udin |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5311 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kriteria guru reka bentuk dan teknologi (RBT) terhadap teknologi hijau
由: Saidatul Amira Hamzah
出版: (2020) -
Pembangunan modul lakaran dan kesannya terhadap pencapaian murid dalam mata pelajaran Reka Bentuk Teknologi (RBT)
由: Nor Anisah Ahmad
出版: (2021) -
Amalan pengintegrasian teknologi guru bukan pengkhususan mata pelajaran reka bentuk dan teknologi (rbt) sekolah menengah di Negeri Sabah
由: Cathrine Masingan
出版: (2022) -
Stres guru yang mengajar subjek reka bentuk dan teknologi (RBT) di sekolah rendah di Kuantan
由: Mohd Taha, Norreza
出版: (2014) -
Pembangunan modul Sequin topik Reka Bentuk Fesyen, mata pelajaran Reka Bentuk dan Teknologi tingkatan satu
由: Maswani Ismail
出版: (2023)