Pembangunan modul My KAPS berasaskan nyanyian secara didik hibur bagi penerapan kemahiran sosioemosi kanak-kanak prasekolah
Kajian ini bertujuan untuk membangunkan Modul My KAPS berasaskan nyanyian secara didikhibur bagi penerapan kemahiran sosioemosi kanak-kanak prasekolah. Pembangunan modulmelibatkan tiga fasa iaitu analisis keperluan, fasa rekabentuk dan pembangunan serta fasa penilaiankebolehgunaan modul. Tunjang Ket...
Saved in:
主要作者: | Siti Rohana Salleh |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2021
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5697 |
标签: |
添加标签
modul
1
|
相似书籍
-
Pembinaan dan validasi Instrumen Perkembangan Sosioemosi Kanak-Kanak Prasekolah menggunakan model pengukuran Rasch (IR)
由: Mohd Sahardi Ismail
出版: (2018) -
Pemupukan kemahiran sosioemosi kanak-kanak melalui aktiviti main peranan di tadika swasta
由: Siti Affiza Mohammad
出版: (2021) -
Pendekatan didik hibur dalam pengajaran simpulan bahasa sekolah rendah
由: Norhafidah Hanapiah
出版: (2023) -
Pembangunan dan pembinaan modul seni bahasa berasaskan pendekatan didik hibur di sekolah rendah
由: Muhamad Fadhil Md Zain
出版: (2022) -
Peranan guru dan ibu bapa merangsang perkembangan sosioemosi kanak-kanak melalui aktiviti bermain (IR)
由: Rizalina Mat Radzi
出版: (2014)