Pembangunan modul My KAPS berasaskan nyanyian secara didik hibur bagi penerapan kemahiran sosioemosi kanak-kanak prasekolah
Kajian ini bertujuan untuk membangunkan Modul My KAPS berasaskan nyanyian secara didikhibur bagi penerapan kemahiran sosioemosi kanak-kanak prasekolah. Pembangunan modulmelibatkan tiga fasa iaitu analisis keperluan, fasa rekabentuk dan pembangunan serta fasa penilaiankebolehgunaan modul. Tunjang Ket...
Saved in:
Main Author: | Siti Rohana Salleh |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5697 |
Tags: |
Add Tag
modul
1
|
Similar Items
-
Pembinaan dan validasi Instrumen Perkembangan Sosioemosi Kanak-Kanak Prasekolah menggunakan model pengukuran Rasch (IR)
by: Mohd Sahardi Ismail
Published: (2018) -
Pemupukan kemahiran sosioemosi kanak-kanak melalui aktiviti main peranan di tadika swasta
by: Siti Affiza Mohammad
Published: (2021) -
Pendekatan didik hibur dalam pengajaran simpulan bahasa sekolah rendah
by: Norhafidah Hanapiah
Published: (2023) -
Pembangunan dan pembinaan modul seni bahasa berasaskan pendekatan didik hibur di sekolah rendah
by: Muhamad Fadhil Md Zain
Published: (2022) -
Peranan guru dan ibu bapa merangsang perkembangan sosioemosi kanak-kanak melalui aktiviti bermain (IR)
by: Rizalina Mat Radzi
Published: (2014)