Kefahaman murid tahun lima dalam menyelesaikan masalah Matematik pecahan
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti jenis kefahaman dalam pecahan mengikutdua jenis kefahaman iaitu kefahaman instrumental dan kefahaman relasional dalam kalanganmurid Tahun Lima dalam menyelesaikan masalah matematik berbentuk pecahan. Kefahamaninstrumental diklasifikasikan berdasarkan model k...
Saved in:
主要作者: | Siti Nurul Izzah Sh Ngah |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5761 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Proses menyelesaikan masalah dalam matematik oleh murid tahun lima /
由: Valarmathi Muniyandi
出版: (2004) -
Kesukaran dan kefahaman matematik dalam menyelesaikan masalah nombor perpuluhan murid Tahun Lima (IR)
由: Wan Zakiah Wan Zin
出版: (2014) -
Kefahaman guru Matematik Tahun Lima tentang nilai dalam pengajaran pecahan /
由: Saleha Mohamed Yusof -
Kefahaman guru Tahun Lima tentang nilai dalam pengajaran pecahan /
由: Shiyhaamhalhan,Thevi
出版: (2008) -
Perlakuan metakognitif murid sekolah rendah dalam penyelesaian masalah Matematik bukan rutin bagi topik pecahan
由: Mohd Ashraff Musa
出版: (2022)