Pembangunan Modul Peta Pemikiran i-Think bagi mata pelajaran sains tahun 5
Kajian ini bertujuan untuk membangunkan Modul Peta Pemikiran i-Think bagi matapelajaran Sains tahun lima sekolah rendah. Model ADDIE digunakan untukmembangunkan modul ini yang mempunyai lima peringkat iaitu analisis, reka bentuk, pembangunan,perlaksanaan dan penilaian. Modul yang dihasilkan ini tela...
Saved in:
主要作者: | Azlili Murad |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5766 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan penggunaan peta pemikiran i-Think terhadap pencapaian kemahiran berfikir aras tinggi murid dan tabiat berfikir dalam mata pelajaran sains tahun enam
由: Aspazaida Yob
出版: (2019) -
Keberkesanan kaedah peta pemikiran (I-Think) terhadap kemahiran metakognisi dan pencapaian murid dalam mata pelajaran ekonomi asas /
由: Lee, Yoke Hong -
Keberkesanan penggunaan peta pemikiran I-Think dalam menyelesaikan masalah Matematik berayat dalam kalangan murid tahun lima (IR)
由: Khoo, Yee Ping
出版: (2017) -
Penguasaan dan penggunaan peta pemikiran i-Think dalam kalangan guru Sains sekolah rendah di Daerah Bentong, Pahang
由: Siti Jerina Buhari
出版: (2021) -
Aplikasi peta pemikiran (I-Think) dalam memupuk kemahiran pemikiran aras tinggi dalam pembelajaran sejarah /
由: Mazlan Husin
出版: (2018)