Faktor-faktor yang mempengaruhi tahap pengintegrasian teknologi maklumat dan komunikasi dalam pengajaran dan pembelajaran guru Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina di daerah Seremban
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti faktor-faktor yang mempengaruhi tahappengintegrasian teknologi maklumat dan komunikasi (TMK) dalam pengajaran dan pembelajaran(PdP) guru Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina daerah Seremban. Kajian ini menggunakan rekabentuk tinjauan melibatkan 799 orang gur...
Saved in:
Main Author: | Voon, Yan Xue |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5787 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Status dan faktor pengintegrasian teknologi maklumat dan komunikasi dalam pengajaran dan pembelajaran di sekolah rendah
by: T Mohamed, Norsidah
Published: (2012) -
Pengurusan teknologi maklumat dan komunikasi di sekolah kebangsaan dan Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina di daerah Muar, Johor
by: Abd. Samat, Hairulanuar
Published: (2013) -
Faktor-Faktor Mempengaruhi Pencapaian Matematik Pelajar Cina Sekolah Menengah Jenis Kebangsaan Chung Hwa, Kota Bharu
by: Chuan, Wan Phen
Published: (2003) -
Faktor-faktor pemindahan latihan teknologi maklumat dan hubungannya dengan kemahiran teknologi maklumat
by: Abd. Latif, Anizan
Published: (2006) -
Faktor yang mempengaruhi kebolehan perwakilan ikonik dan simbolik murid tahun empat dalam nombor pecahan di Sekolah Jenis Kebangsaan Cina /
by: Lim, Wee Pu
Published: (2020)