Faktor-faktor yang mempengaruhi tahap pengintegrasian teknologi maklumat dan komunikasi dalam pengajaran dan pembelajaran guru Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina di daerah Seremban
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti faktor-faktor yang mempengaruhi tahappengintegrasian teknologi maklumat dan komunikasi (TMK) dalam pengajaran dan pembelajaran(PdP) guru Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina daerah Seremban. Kajian ini menggunakan rekabentuk tinjauan melibatkan 799 orang gur...
Saved in:
主要作者: | Voon, Yan Xue |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5787 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Status dan faktor pengintegrasian teknologi maklumat dan komunikasi dalam pengajaran dan pembelajaran di sekolah rendah
由: T Mohamed, Norsidah
出版: (2012) -
Pengurusan teknologi maklumat dan komunikasi di sekolah kebangsaan dan Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina di daerah Muar, Johor
由: Abd. Samat, Hairulanuar
出版: (2013) -
Faktor-Faktor Mempengaruhi Pencapaian Matematik Pelajar Cina Sekolah Menengah Jenis Kebangsaan Chung Hwa, Kota Bharu
由: Chuan, Wan Phen
出版: (2003) -
Faktor-faktor pemindahan latihan teknologi maklumat dan hubungannya dengan kemahiran teknologi maklumat
由: Abd. Latif, Anizan
出版: (2006) -
Faktor yang mempengaruhi kebolehan perwakilan ikonik dan simbolik murid tahun empat dalam nombor pecahan di Sekolah Jenis Kebangsaan Cina /
由: Lim, Wee Pu
出版: (2020)