Tahap penerimaan guru arus perdana terhadap pelaksanaan pendidikan inklusif
Kajian ini bertujuan meninjau tahap penerimaan guru arus perdana terhadappelaksanaan pendidikan inklusif di sekolah rendah. Kajian ini menggunakanteori penerimaan tiga komponen iaitu penerimaan pengetahuan, afektif dantingkah laku (Breckler). Selain itu, kajian ini juga melihat faktor-faktor yangmem...
Saved in:
Main Author: | Nur Fadhilah Mohd Shah |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5956 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Meninjau persepsi guru-guru arus perdana terhadap pelaksanaan pendidikan inklusif /
by: Norhasni Mohd Sharif -
Perlaksanaan program inklusif bagi pelajar-pelajar pendidikan bermasalah pembelajaran di program integrasi
by: Hassan, Murnie
Published: (2013) -
Hubungan antara beban tugas guru dengan kepuasan kerja guru Program Pendidikan Khas Integrasi di Petaling Perdana Selangor
by: Muhammad Fadhil Ritin
Published: (2023) -
Tahap kesediaan guru terhdap pelaksanaan pembelajaran berasaskan kompetensi di Kolej Vokasional
by: Mohd. Sukri, Nurulhuda
Published: (2013) -
Tahap pendidikan multibudaya dalam kalangan guru sekolah rendah di Negeri Sembilan
by: Suzana Muhamad Pilus
Published: (2023)