Tahap penerimaan guru arus perdana terhadap pelaksanaan pendidikan inklusif
Kajian ini bertujuan meninjau tahap penerimaan guru arus perdana terhadappelaksanaan pendidikan inklusif di sekolah rendah. Kajian ini menggunakanteori penerimaan tiga komponen iaitu penerimaan pengetahuan, afektif dantingkah laku (Breckler). Selain itu, kajian ini juga melihat faktor-faktor yangmem...
Saved in:
主要作者: | Nur Fadhilah Mohd Shah |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5956 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Meninjau persepsi guru-guru arus perdana terhadap pelaksanaan pendidikan inklusif /
由: Norhasni Mohd Sharif -
Perlaksanaan program inklusif bagi pelajar-pelajar pendidikan bermasalah pembelajaran di program integrasi
由: Hassan, Murnie
出版: (2013) -
Hubungan antara beban tugas guru dengan kepuasan kerja guru Program Pendidikan Khas Integrasi di Petaling Perdana Selangor
由: Muhammad Fadhil Ritin
出版: (2023) -
Tahap kesediaan guru terhdap pelaksanaan pembelajaran berasaskan kompetensi di Kolej Vokasional
由: Mohd. Sukri, Nurulhuda
出版: (2013) -
Tahap pendidikan multibudaya dalam kalangan guru sekolah rendah di Negeri Sembilan
由: Suzana Muhamad Pilus
出版: (2023)