Kesan strategi penggunaan kalkulator model vikat terhadap pencapaian penambahan dan penolakan pecahan murid tahun 4
Kajian ini bertujuan membina Kalkulator Model Vikat dan menilai kesan strategipenggunaannya terhadap pencapaian murid tahun 4 dalam topik penambahan dan penolakanpecahan. Kajian ini menggunakan model reka bentuk Hannafin dan Peck (1988) bagi fasa pertama iaitufasa pembangunan. Kalkulator Model Vikat...
Saved in:
主要作者: | Thangarani Munusamy |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2018
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6071 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Analisis kesilapan pelajar tingkatan satu dalam operasi penambahan dan penolakan pecahan /
由: Wan Mohamad Azmi Wan Hassan
出版: (2002) -
Kesan penggunaan kalkulator grafik dalam Matematik tambahan /
由: Nor Hadijah Hashim
出版: (2006) -
Kesan Pengajaran Menggunakan Modul Konkrit, Gambar, Abstrak (KGA) Terhadap Pencapaian Dan Pengekalan Pencapaian Murid Tahun Empat SJKC Dalam Pecahan
由: Cheow, Jack Shiung @ Tony
出版: (2017) -
Kefahaman murid tahun lima dalam menyelesaikan masalah Matematik pecahan
由: Siti Nurul Izzah Sh Ngah
出版: (2018) -
Kesan penggunaan peta pemikiran dalam pengajaran pecahan terhadap kemahiran berfikir aras tinggi murid orang asli tahun 5 (IR)
由: Indira Sekaran
出版: (2017)