Kesan kaedah STAD terhadap pencapaian pembelajaran zoologi,sikap dan kemahiran proses sains dalam kalangan guru pelatih di Universiti Sriwijaya
Kajian ini bertujuan membandingkan kesan antara kaedah pengajaran Student Teams-Achievement Division (STAD) dengan kaedah tradisional terhadap pencapaianpembelajaran zoologi, sikap saintifik, dan Kemahiran Proses Sains Bersepadu (KPSB)dalam kalangan guru pelatih di Universiti Sriwijaya. Pendekatan k...
Saved in:
Main Author: | Kodri Madang |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6336 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan modul KeBATiS terhadap pencapaian, kemahiran proses sains bersepadu dan sikap terhadap sains
by: Mohd Nazri Hassan
Published: (2022) -
Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan
Kemahiran Proses Sains
Dalam Kalangan Guru Pelatih
by: Yeam, Koon Peng
Published: (2007) -
Kesan kaedah inkuiri terhadap perolehan kemahiran proses sains /
by: Teoh, Boon Kiau
Published: (2020) -
Membanding Kesan Kaedah Lima Fasa Needham, Kaedah Stad Dan Kaedah Konvensional Terhadap Pencapaian, Kemahiran Sosial Dan Minat Murid Dalam Pengajaran
Sejarah Tingkatan Empat
by: Muthiah, Malar
Published: (2010) -
Kesan model STAD terhadap nilai patriotisme, sikap dan kemahiran berkomunikasi pelajar dalam mata pelajaran sejarah /
by: Azwani Ismail
Published: (2012)