Kesan kaedah STAD terhadap pencapaian pembelajaran zoologi,sikap dan kemahiran proses sains dalam kalangan guru pelatih di Universiti Sriwijaya
Kajian ini bertujuan membandingkan kesan antara kaedah pengajaran Student Teams-Achievement Division (STAD) dengan kaedah tradisional terhadap pencapaianpembelajaran zoologi, sikap saintifik, dan Kemahiran Proses Sains Bersepadu (KPSB)dalam kalangan guru pelatih di Universiti Sriwijaya. Pendekatan k...
Saved in:
主要作者: | Kodri Madang |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6336 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan modul KeBATiS terhadap pencapaian, kemahiran proses sains bersepadu dan sikap terhadap sains
由: Mohd Nazri Hassan
出版: (2022) -
Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan
Kemahiran Proses Sains
Dalam Kalangan Guru Pelatih
由: Yeam, Koon Peng
出版: (2007) -
Kesan kaedah inkuiri terhadap perolehan kemahiran proses sains /
由: Teoh, Boon Kiau
出版: (2020) -
Membanding Kesan Kaedah Lima Fasa Needham, Kaedah Stad Dan Kaedah Konvensional Terhadap Pencapaian, Kemahiran Sosial Dan Minat Murid Dalam Pengajaran
Sejarah Tingkatan Empat
由: Muthiah, Malar
出版: (2010) -
Kesan model STAD terhadap nilai patriotisme, sikap dan kemahiran berkomunikasi pelajar dalam mata pelajaran sejarah /
由: Azwani Ismail
出版: (2012)