Pengaruh amalan pembelajaran profesional terhadap kepimpinan guru-guru Kolej Vokasional di Perak
Kajian ini bertujuan untuk menentukan pengaruh amalan pembelajaran profesionalterhadap kepimpinan guru kolej vokasional di negeri Perak. Pendekatan kuantitatif rekabentuk deskriptif korelasi telah digunakan dalam kajian ini. Sampel terdiri daripada 278orang guru yang dipilih secara rawak mudah dari...
Saved in:
主要作者: | Wan Ameera Farhah Wan Azahari |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6368 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Tahap kefahaman guru kolej vokasional terhadap elemen kurikulum standard kolej vokasional (IR)
由: Abdul Halim Abdul Hamid
出版: (2016) -
Tahap kesediaan guru terhdap pelaksanaan pembelajaran berasaskan kompetensi di Kolej Vokasional
由: Mohd. Sukri, Nurulhuda
出版: (2013) -
Kemahiran guru vokasional dalam penyeliaan kerja amali pelajar di Kolej Vokasional
由: Hussain Ismail
出版: (2018) -
Pembangunan dan penilaian Model Kemahiran Kepimpinan Inovasi (LeaInn) Pemimpin Pertengahan Kolej Vokasional
由: Norlaila Wati Osman
出版: (2022) -
Faktor-faktor dan persediaan amalan kelestarian pendidikan fesyen dalam kalangan pelajar seni reka fesyen Kolej Vokasional Malaysia
由: Sarimah Abu Bedor
出版: (2022)