Penilaian pelaksanaan program I-Think dalam menerapkan kemahiran insaniah pelajar melalui pengajaran sains
Kajian ini bertujuan untuk menilai pelaksanaan peta pemikiran i-Think dalam kalanganmurid tingkatan empat. Kesan penggunaan kaedah peta pemikiran ini dilihat dari sudutpencapaian murid dalam aspek kemahiran insaniah iaitu kemahiran berkomunikasi,kemahiran pemikiran kritikal dan penyelesaian masalah...
Saved in:
主要作者: | Nurul Ashiken Mohd Rashid |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2019
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6545 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kearifan Tempatan Profesional Guru Dalam Menerapkan Kemahiran Insaniah Di Dalam Bilik Darjah
由: Arbaa, Rohani
出版: (2015) -
Pembangunan dan penilaian modul pengajaran sains (E-SMART) berasaskan pendekatan konstruktivisme bagi menerapkan kemahiran berfikir kreatif murid tingkatan 2 /
由: Khairulhasni Abdul Kadir -
Pelaksanaan dan penilaian kemahiran insaniah dalam mata pelajaran kokurikulum di UTHM
由: Mansor, Zulkifli
出版: (2008) -
Pelaksanaan dan penilaian kemahiran insaniah dalam mata pelajaran kokurikulum di UTHM
由: Mansor, Zulkifli
出版: (2008) -
Amalan pengajaran guru Bahasa Arab menerapkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi di sekolah menengah
由: Najlaa Shazana Mohamad
出版: (2022)