Kesan strategi pengajaran integrasi kandungan,perwakilan dan kemahiran berfikir aras tinggi terhadap pencapaian dan sikap murid tingkatan 4 dalam penyelesaian masalah Algebra
Kajian ini bertujuan menentukan kesan strategi pengajaran integrasi Kandungan,Perwakilan dan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KP-KBAT) terhadap pencapaian dansikap murid tingkatan 4 dalam penyelesaian masalah algebra. Reka bentuk kajian yangdigunakan ialah kuasi eksperimen ujian pra-pasca kumpulan ka...
Saved in:
主要作者: | Roslan Hasan |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2019
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6578 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan lima dalam penyelesaian masalah Matematik
由: Sabran, Siti Marlina
出版: (2013) -
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan 4 dalam penyelesaian masalah Matematik
由: Azis, Nur Wahida
出版: (2013) -
Kesan pendekatan strategi berfikir dan perwakilan visualisasi dalam pengajaran dan pembelajaran penyelesaian masalah matematik berayat di sekolah rendah /
由: Nasarudin Abdullah -
Kepercayaan matematik, metakognisi, perwakilan masalah dan penyelesaian masalah metamatik dalam kalangan pelajar /
由: Roslina Radzali
出版: (2007) -
Penyelesaian masalah dalam persamaan Kimia berdasarkan perwakilan makroskopik, mikroskopik dan simbolik
由: Ruhizat, Nur Hamizah Syahirah
出版: (2012)