Hubungan tahap keprihatinan dengan amalan perubahan strategi pengajaran dan pembelajaran guru prinsip perakaunan menggunakan model CBAM
Kajian berbentuk tinjauan ini mengguna pakai Model Penerimaan Berasaskan Keprihatinan atau Concern-Based Adoption Model (CBAM) bagi mengukur tahap keprihatinan guru sebagai pemboleh ubah bebas dan amalan perubahan strategi pengajaran dan pembelajaran sebagai pemboleh ubah bersandar. Kajian ini adala...
Saved in:
主要作者: | Afzan Dzolkarnaini |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2020
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6633 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Keprihatinan guru terhadap amalan pentaksiran Prinsip Perakaunan (IR)
由: Rahimah Abd Halim
出版: (2015) -
Amalan penerapan nilai murni guru perakaunan dalam pengajaran Prinsip Perakaunan /
由: Noor Lela Ahmad
出版: (2008) -
Amalan penggunaan pendekatan konstruktivisme dalam pengajaran guru prinsip perakaunan
由: Mohd Nor, Mohd Ridzuan
出版: (2017) -
Kesan penggunaan komputer dalam pembelajaran prinsip perakaunan (IR)
由: Siti Habidah Omar
出版: (2010) -
Sikap terhadap pembelajaran Prinsip Perakaunan dan hubungannya dengan pencapaian Prinsip Perakaunan tingkatan 4 di sekolah-sekolah daerah Manjung Perak
由: Marlina Hassan
出版: (2005)