Keberkesanan pendekatan pembelajaran teradun terhadap pencapaian dan motivasi dalam mata pelajaran Asas Sains Komputer
Kajian ini bertujuan untuk menentukan keberkesanan pendekatan pembelajaran teradunterhadap pencapaian dan motivasi murid dalam tajuk algoritma bagi mata pelajaran Asas SainsKomputer (ASK). Pendekatan kuantitatif dengan reka bentuk kuasi eksperimen digunakan dalam kajian ini. Kajian dijalankan secara...
Saved in:
Main Author: | Norraihan Rosman |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6714 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keberkesanan Pembelajaran Teradun Terhadap Kesediaan Pembelajaran Terarah Kendiri Dan Pencapaian
Murid Dalam Subjek
Ekonomi Asas
by: Krishnan, Sashi Kala
Published: (2018) -
Kesan modul pengaturcaraan menggunakan aplikasi Scratch bagi mata pelajaran Asas Sains Komputer terhadap pencapaian murid
by: Nurdiyana Ahmad Fuaddi
Published: (2021) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran teradun dalam cerpen (IR)
by: Hani Harliza Ghazali
Published: (2017) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran teradun dalam cerpen (IR)
by: Hani Harliza Ghazali
Published: (2017) -
Hubungan antara orientasi pembelajaran, motivasi pencapaian dan pendekatan pembelajaran serta kesannya terhadap pencapaian pelajar dalam mata pelajaran Ekonomi Tingkatan Enam /
by: Ahmad Saufie Haji Ali
Published: (1996)