Kesan pembelajaran berasaskan masalah dalam topik kadar tindak balas terhadap kemahiran berfikir aras tinggi, pemikiran kritis dan motivasi pelajar
Kajian ini bertujuan menentukan kesan Pembelajaran Berasaskan Masalah (PBM)terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dalam topik Kadar Tindak Balas. Di samping itu,kajian juga bertujuan mengenalpasti sama ada wujud hubungan antara penggunaan kaedah PBM danpemikiran kritis serta motivasi pelajar...
Saved in:
主要作者: | Izrul Azmi Md Nasir |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2020
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6755 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pembinaan dan kesan modul K5FN bagi topik kadar tindak balas terhadap pelajar sekolah menengah di Palembang
由: Made Sukaryawan
出版: (2019) -
Penggunaan blog dalam meningkatkan kemahiran berfikir aras tinggi bagi topik pembahagian sel /
由: Hairunnisa Nordin
出版: (2014) -
Pembinaan modul pengembangan kemahiran berfikir aras tinggi bagi topik wang tahun tiga /
由: Fong, Janice Sook Yin
出版: (2017) -
Pembinaan modul pengembangan kemahiran berfikir aras tinggi bagi topik pecahan tahun empat /
由: Ang, Poon Hee
出版: (2017) -
Pembinaan modul pengembangan kebolehan berfikir aras tinggi bagi topik kebarangkalian tingkatan empat /
由: Selvananthan Ramasamy
出版: (2017)