Kesan pembelajaran berasaskan masalah dalam topik kadar tindak balas terhadap kemahiran berfikir aras tinggi, pemikiran kritis dan motivasi pelajar
Kajian ini bertujuan menentukan kesan Pembelajaran Berasaskan Masalah (PBM)terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dalam topik Kadar Tindak Balas. Di samping itu,kajian juga bertujuan mengenalpasti sama ada wujud hubungan antara penggunaan kaedah PBM danpemikiran kritis serta motivasi pelajar...
Saved in:
Main Author: | Izrul Azmi Md Nasir |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6755 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan dan kesan modul K5FN bagi topik kadar tindak balas terhadap pelajar sekolah menengah di Palembang
by: Made Sukaryawan
Published: (2019) -
Penggunaan blog dalam meningkatkan kemahiran berfikir aras tinggi bagi topik pembahagian sel /
by: Hairunnisa Nordin
Published: (2014) -
Pembinaan modul pengembangan kemahiran berfikir aras tinggi bagi topik wang tahun tiga /
by: Fong, Janice Sook Yin
Published: (2017) -
Pembinaan modul pengembangan kemahiran berfikir aras tinggi bagi topik pecahan tahun empat /
by: Ang, Poon Hee
Published: (2017) -
Pembinaan modul pengembangan kebolehan berfikir aras tinggi bagi topik kebarangkalian tingkatan empat /
by: Selvananthan Ramasamy
Published: (2017)