Hubungan di antara pendekatan bercerita dan kemahiran berfikir aras tinggi kanak-kanak prasekolah
Tujuan kajian adalah mengkaji hubungan di antara pendekatan bercerita dan kemahiranKBAT kanak-kanak prasekolah.Pendekatan bercerita merupakan satu kaedah pengajaranyang diamalkan bertujuan untuk menyampaikan pengetahuan khususnya kepada kanak-kanak. Kemahiran Berfikir Aras Tinggi atau KBAT pula...
Saved in:
主要作者: | Nor Alnaim Harun |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2021
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6866 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pelaksanaan pendekatan projek terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) kanak-kanak prasekolah
由: Nur Hidayah Shazira Mohd Shukor
出版: (2022) -
Analisis kesediaan guru terhadap integrasi kemahiran berfikir aras tinggi dalam pengajaran dan pembelajaran prasekolah
由: Sandra Suffian
出版: (2019) -
Aplkasi teknik bercerita dalam kemahiran lisan kanak-kanak /
由: Sharifah, Hanim Syed Akbar
出版: (2006) -
Penerokaan Kemahiran Proses Sains Asas dan elemen STEM dalam kalangan kanak-kanak Prasekolah menerusi Pendekatan Projek
由: Khusnidar Muhammad Daud
出版: (2022) -
Hubungan di antara pendidikan dengan perkembangan kognitif dan sosio-emosi di kalangan kanak-kanak prasekolah
由: Azwandi, Mohamad
出版: (2008)