Kesan modul pembelajaran berasaskan masalah (MICRO-C PRO) terhadap pencapaian, kemahiran penyelesaian masalah, efikasi kendiri dan motivasi intrinsik pelajar di Kolej Vokasional
Kajian ini bertujuan untuk membangunkan dan mengkaji kesan modul MIKRO-C PRO berdasarkan pendekatan pembelajaran berasaskan masalah (PBM) terhadap pencapaian, kemahiran penyelesaian masalah, efikasi kendiri dan motivasi intrinsik pelajar di Kolej Vokasional Malaysia. Kajian kuasi-eksperimen dijalank...
Saved in:
主要作者: | Najwa Mohd Najid |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2020
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6920 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Hubungan efikasi kendiri, beban tugas dan masalah kesihatan mental dalam kalangan guru di kolej vokasional
由: Eee, Chinge Tien, et al.
出版: (2022) -
Kesan pembelajaran berasaskan Projek (PBPj) terhadap pencapaian dan motivasi intrinsik bagi Projek Tahun Akhir dalam kalangan pelajar Kolej Vokasional
由: Wan Hafiidzull Wan Rashid
出版: (2020) -
Pengaruh kepimpinan transformasi pengarah Kolej Vokasional dan efikasi kendiri terhadap kepuasan kerja pensyarah Vokasional (IR)
由: Siti Nor Shahshina Soffi
出版: (2017) -
Hubungan antara motivasi intrinsik, penglibatan ibu bapa dan kompetensi pensyarah dengan kemahiran kebolehpasaran pelajar seni kulinari kolej vokasional
由: Mohamed, Hanis
出版: (2020) -
Keberkesanan pembelajaran berasaskan masalah ke atas pencapaian pelajar, motivasi belajar, kemahiran penyelesaian masalah dan kemahiran sosial pelajar /
由: Lisa Agustina
出版: (2018)