Hubungan tahap pengetahuan, kemahiran dan sikap guru-guru terhadap penggunaan VLE dalam kalangan guru-guru Sekolah Rendah di Daerah Hulu Selangor

Kajian ini dijalankan bagi mengenal pasti hubungan Tahap Pengetahuan, Kemahiran dan Sikap Guru-guru Terhadap Penggunaan Virtual Learning Environment (VLE) dalamKalangan Guru-guru Sekolah Rendah di Daerah Hulu Selangor. Kajian ini menggunakan pendekatankuantitatif dengan reka bentuk kajian tinjauan....

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Roslan Maydin
格式: thesis
語言:zsm
出版: 2021
主題:
在線閱讀:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6965
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
實物特徵
總結:Kajian ini dijalankan bagi mengenal pasti hubungan Tahap Pengetahuan, Kemahiran dan Sikap Guru-guru Terhadap Penggunaan Virtual Learning Environment (VLE) dalamKalangan Guru-guru Sekolah Rendah di Daerah Hulu Selangor. Kajian ini menggunakan pendekatankuantitatif dengan reka bentuk kajian tinjauan. Kajian ini dijalankan dengan menggunakaninstrumen yang mengandungi sebanyak 33 item. Sampel kajian ini ialah seramai 136 orang guru darisepuluh buah sekolah rendah zon Pusat Kegiatan Guru Kalumpang di Daerah Hulu Selangor. Keputusanujian korelasi Pearson menunjukkan nilai Pearson r ialah (136, p=0.01) = 0.464, p