Hubungan tahap pengetahuan, kemahiran dan sikap guru-guru terhadap penggunaan VLE dalam kalangan guru-guru Sekolah Rendah di Daerah Hulu Selangor

Kajian ini dijalankan bagi mengenal pasti hubungan Tahap Pengetahuan, Kemahiran dan Sikap Guru-guru Terhadap Penggunaan Virtual Learning Environment (VLE) dalamKalangan Guru-guru Sekolah Rendah di Daerah Hulu Selangor. Kajian ini menggunakan pendekatankuantitatif dengan reka bentuk kajian tinjauan....

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Roslan Maydin
格式: thesis
语言:zsm
出版: 2021
主题:
在线阅读:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6965
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
实物特征
总结:Kajian ini dijalankan bagi mengenal pasti hubungan Tahap Pengetahuan, Kemahiran dan Sikap Guru-guru Terhadap Penggunaan Virtual Learning Environment (VLE) dalamKalangan Guru-guru Sekolah Rendah di Daerah Hulu Selangor. Kajian ini menggunakan pendekatankuantitatif dengan reka bentuk kajian tinjauan. Kajian ini dijalankan dengan menggunakaninstrumen yang mengandungi sebanyak 33 item. Sampel kajian ini ialah seramai 136 orang guru darisepuluh buah sekolah rendah zon Pusat Kegiatan Guru Kalumpang di Daerah Hulu Selangor. Keputusanujian korelasi Pearson menunjukkan nilai Pearson r ialah (136, p=0.01) = 0.464, p