Pembinaan dan kesan Modul Scaffolding Literasi (ScafoLIT) terhadap kemahiran membaca murid Pemulihan Khas
Kajian kuantitatif ini bertujuan untuk membina dan menilai kesan Modul ScaffoldingLiterasi (ScafoLIT) terhadap kemahiran membaca perkataan, frasa dan ayat pola suku kata terbukadalam kalangan murid Pemulihan Khas Tahun Tiga. Modul ScafoLIT direka berdasarkan TeoriSosiobudaya Vygotsky dan Model Pempr...
Saved in:
主要作者: | Ramli Hasan |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2020
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6967 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Penggunaan Modul Kinabalu dalam kemahiran membaca murid Pemulihan Khas /
由: Linah Summase -
Penggunaan kaedah bacaan ulangan untuk membantu kemahiran membaca murid pemulihan khas
由: Nor Khairunisa Adnan
出版: (2022) -
Keberkesanan modul murid asas literasi tahap satu program linus di sekolah pemulihan khas zon Sentul /
由: Shahrul Hisham Sahid
出版: (2013) -
Keberkesanan kaedah gabung bunyi kata (KGBK) terhadap pencapaian kemahiran membaca Bahasa Melayu dalam kalangan murid pemulihan khas
由: Nor Adzleena Wahap
出版: (2021) -
Kesan teknik pengajaran terhadap prestasi kemahiran membaca murid pemulihan linus
由: Ramle, Marina
出版: (2012)