Kesan penggunaan kaedah respons pembaca dalam pengajaran Bahasa Indonesia bagi tujuan pemahaman karakter pelajar
Kajian ini bertujuan untuk menentukan: (1) kesan penggunaan kaedah respons pembaca dalam pengajaran Bahasa Indonesia bagi tujuan pemahaman karakter pelajar berdasarkan tema-tema: kejujuran, kedisiplinan, tanggung jawab, kepedulian, toleransi, gotong royong, kesantunan, dan percaya diri: (2) menentuk...
Saved in:
主要作者: | Alpansyah |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2020
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6986 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pembinaan modul pengajaran sajak berlandaskan pendekatan respons pembaca /
由: Fadzilah Haji Amzah
出版: (2007) -
Kesan pengajaran berfokuskan tatacerita terhadap pemahaman pembaca mahir dan kurang mahir /
由: Alimah Abu Noh
出版: (1999) -
Pengajaran dan pemelajaran Bahasa Arab untuk tujuan-tujuan khas : analisis keperluan di Malaysia /
由: Lazim Omar
出版: (2000) -
Kerangka karakter kreativiti dan kaedah pengajaran di Sekolah Menengah Pertama Kota Batam
由: Said Hamid, Syarifah Normawati
出版: (2020) -
Kesan penggunaan peta minda dalam pemahaman teks bacaan Bahasa Cina Tahun Empat
由: Chew, Kai Liang
出版: (2022)