Penilaian KIPP dalam pembelajaran dan pemudahcara murid ketidakupayaan penglihatan menggunakan buku teks Braille pendidikan kesenian
Kajian ini adalah bertujuan untuk mengenalpasti dan menganalisis Buku Teks BraillePendidikan Kesenian Tahun 1 (BTBPKT1) dan proses Pembelajaran dan Pemudahcara(PdPc) Pendidikan Kesenian (Suaian) (PKS) Tahun 1 dan juga menilai kebolehbelajaran berdasarkanmodel penilaian Kontek-Input-Proses-Produk (KI...
Saved in:
Main Author: | Norzuraina Mohd Nor |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=7 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Perkembangan pertuturan murid-murid bermasalah pendengaran menggunakan video latihan pertuturan (IR)
by: Ratna Hanin Salleh Udin
Published: (2018) -
Persepsi guru-guru pendidikan khas mengenai sikap murid-murid cacat pendengaran terhadap pembelajaran
by: Jirim @ George, Bin Toysim.
Published: (1998) -
Penglibatan murid bermasalah pendengaran dalam aktiviti pengajaran dan pembelajaran di bilik darjah
by: Syamsinar Abdul Jabar
Published: (2013) -
Pengesanan minutiae imej cap jari berskala kelabu menggunakan algoritma susuran batas
by: Sulong, Siti Masrina
Published: (2003) -
Penentuan model kawasan potensi jenayah menggunakan proses hierarki analitik dan sistem maklumat geografi
by: Mohd. Shamsuddin, Nurul Hazwani
Published: (2013)