Pembangunan dan keberkesanan Modul Amali Keelektromagnetan Berteraskan Audacity terhadap pencapaian pelajar Tingkatan Empat
Kajian ini adalah bertujuan untuk membangunkan Modul Amali Keelektromagnetan Berteraskan Audacity dan untuk menentukan keberkesanan modul amali tersebut terhadap pencapaian pelajar Tingkatan Empat. Modul amali ini dibangunkan berdasarkan Model ADDIE dan Sembilan Peristiwa Gagne. Satu kajian berbentu...
Saved in:
Main Author: | Khairunnissa Zahidi |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=7002 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembangunan Modul Makmal Interaktif (i-Lab) Fizik Tingkatan Empat Berteraskan STEM dan keberkesanannya terhadap pencapaian dan kemahiran berfikir kreatif pelajar
by: Wan Nurul Huda Wan Ab Kadir
Published: (2022) -
Pembangunan dan penilaian keberkesanan modul pembelajaran kendiri berasaskan multimedia bagi topik cahaya Fizik tingkatan empat (IR)
by: Kok, Keng Hon
Published: (2017) -
Pembinaan modul multimedia fizik tingkatan empat bagi topik haba dan keberkesanannya (IR)
by: Wan Raniza Razali
Published: (2007) -
Hubungan kreativiti dengan pencapaian fizik pelajar tingkatan empat di daerah Hulu Selangor (IR)
by: Mohd Zulfahmi Bahaudin
Published: (2011) -
Kesan simulasi PhET terhadap pencapaian pelajar fizik tingkatan empat bagi topik Hukum Newton
by: T. Maniarrasan Thanikasalam
Published: (2019)