Perspektif pelajar pendidikan awal kanak-kanak (PAKK) terhadap amalan pengajaran pensyarah
<p>Dalam kajian ini, pengkaji mengenalpasti perspektif pelajar pendidikan awal kanakkanak</p><p>terhadap amalan pengajaran pensyarah. Responden kajian adalah seramai 297</p><p>orang iaitu pelajar Diploma Pendidikan Awal Kanak-kana...
Saved in:
主要作者: | Norrulkamari Daud |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2021
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=7077 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Penilaian aktiviti pengajaran dan pembelajaran Diploma Pendidikan Awal Kanak-Kanak di IPTS Pahang
由: Mohammad Azrul Haron
出版: (2021) -
Penggunaan kaedah fonik dalam pengajaran kemahiran bacaan awal kanak-kanak prasekolah (IR)
由: Sharipah Amalhayaty Syed Ahmad
出版: (2015) -
Keberkesanan penggunaan lagu terhadap penguasaan bacaan awal Bahasa Inggeris kanak-kanak prasekolah
由: Manisah Che Nawi
出版: (2021) -
Keberkesanan KitAB Cerdas terhadap pencapaian bacaan awal kanak-kanak taska (IR)
由: Rashidah Elias
出版: (2017) -
Pembinaan dan pengesahan instrumen pentaksiran prestasi standard awal pembelajaran dan Perkembangan Awal Kanak-Kanak (IR)
由: Nor Mashitah Mohd Radzi
出版: (2017)