Pembinaan dan kesan modul K5FN bagi topik kadar tindak balas terhadap pelajar sekolah menengah di Palembang
<p>Kajian bertujuan membina dan menilai kesan modul pembelajaran berasaskan teori konstruktivisme menggunakan model instruksional Lima Fasa Needham (K5FN) bagi topik kadar tindak balas, berdasarkan kurikulum kimia kebangsaan Indonesia. Kajian ini juga mengenal pasti kesan modul K5FN te...
Saved in:
Main Author: | Made Sukaryawan |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=7468 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan pembelajaran berasaskan masalah dalam topik kadar tindak balas terhadap kemahiran berfikir aras tinggi, pemikiran kritis dan motivasi pelajar
by: Izrul Azmi Md Nasir
Published: (2020) -
Pembangunan perisian multimedia berbantukan komputer berasaskan simulasi bagi eksperimen kimia tingkatan lima : kadar tindak balas
by: Suhaimin, Intan Marini
Published: (2011) -
Pembinaan dan pengujian kebolehgunaan modul pengajaran berasaskan peta pemikiran bagi topik nisbah, kadar dan kadaran (IR)
by: Ismail Sulaiman
Published: (2018) -
Konsepsi pelajar sains tingkatan 5 terhadap tindak balas redoks /
by: MD. Rizal Liamen
Published: (2008) -
Pembinaan dan keberkesanan perisian prototaip bagi konsep 'Formula dan tindak balas kimia' dalam persekitaran model generatif-inkuiri
by: Choo, Hooi Ling
Published: (2001)