Penilaian pelaksanaan Pentaksiran Berasaskan Sekolah dalam kalangan guru (IR)
Kajian ini bertujuan untuk menilai pelaksanaan Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) dalam kalangan guru. Terdapat lapan tujuan kajian dan lima hipotesis kajian. Model Penilaian CIPP digunakan sebagai kerangka kajian yang melibatkan semua komponen iaitu konteks, input, proses dan produk. Sampel kajia...
Saved in:
Main Author: | Noorzeliana Idris |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=846 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan dan validasi instrumen penilaian pelaksanaan pentaksiran berasaskan sekolah (i-PBS) (IR)
by: Azwal Mohamed Zul
Published: (2017) -
Penilaian kesediaan pelajar PISMP Institut Pendidikan Guru untuk melaksanakan pentaksiran berasaskan sekolah (IR)
by: Juliana Osong
Published: (2016) -
Pelaksanaan pentaksiran berasaskan sekolah dikalangan guru matematik sekolah menengah
by: Punusamy, Soundthravalli
Published: (2014) -
Pembangunan dan pelaksanaan modul Pembelajaran Berasaskan Inkuiri dalam Pentaksiran Berasaskan Sekolah dalam kalangan pelajar Tingkatan Satu (IR)
by: Azlina Amir Hamzah
Published: (2016) -
Pembinaan instrumen penilaian amalan pentaksiran guru Matematik Sekolah Menengah (IR)
by: Shafini Suhaimi
Published: (2015)