Analisis elemen kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dalam penulisan karangan murid berdasarkan Teori Metafora Konsepsi
<p>Kajian ini bertujuan untuk meneliti elemen Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT)</p><p>dalam hasil penulisan karangan murid Tingkatan 4 mengaplikasi Teori Metafora</p><p>Konsepsi. Kajian ini merupakan kajian kualitatif yang men...
Saved in:
主要作者: | Sharwinthiran Thavarajah |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2021
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8553 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan pendekatan kemahiran berfikir aras tinggi terhadap skor penulisan karangan murid (IR)
由: Norliza Abdullah
出版: (2018) -
Pembinaan model pengajaran kemahiran menulis karangan berdasarkan teori konstruktivisme (IR)
由: Norafidah Noralidin
出版: (2017) -
Strategi metafora integrasi dalam pembentukan makna simpulan bahasa \&quot;kepala\&quot; berdasarkan Teori Blending (IR)
由: Nor Asiah Ismail
出版: (2017) -
Pengajaran kemahiran penulisan karangan naratif bahasa Melayu menggunakan kaedah kata tanya (IR)
由: Mariam Md Saad
出版: (2011) -
Kesan pengajaran terancang Kohesi Nahuan Konjungsi dalam penulisan karangan Bahasa Melayu (IR)
由: Ramli Yaacob
出版: (2017)