Pengetahuan, daya tarikan syarikat, keperluan peribadi dan penglibatan mahasiswa muslim di universiti awam dalam perniagaan Multilevel-Marketing (MLM) patuh syariah
<p>Kajian ini bertujuan untuk mengkaji kesan pengetahuan, daya tarikan syarikat,</p><p>keperluan peribadi terhadap penglibatan mahasiswa muslim di universiti awam dalam perniagaan</p><p>Multilevel-Marketing (MLM) patuh syariah. Ka...
Saved in:
主要作者: | Nor Mas Suryana Tahar |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2020
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8567 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Corak pergerakan pejalan kaki dan kesannya ke atas daya tarikan perniagaan di jalan Wong Ah Fook
由: Shamsul Harumain, Yong Adilah
出版: (2012) -
Daya tarikan iklan dalam majalah Cleo dan Galaxie : kajian dari perspektif framing /
由: Safiai Sapari
出版: (2010) -
Daya tarikan Sekolah Menengah Persendirian Cina (SMPC) : kajian model pendidikan SMPC Chong Hwa Kuala Lumpur /
由: Lim, Siew Mei
出版: (2018) -
MLM menurut perspektif Islam : kajian di Syarikat Hai-O Marketing Sdn. Bhd. /
由: Yusni Mohamad Yusak -
Struktur modal, strategi daya saing perniagaan dan prestasi syarikat entreprise 50 (E50) /
由: Asmawi Noor Saarani