Pengetahuan, daya tarikan syarikat, keperluan peribadi dan penglibatan mahasiswa muslim di universiti awam dalam perniagaan Multilevel-Marketing (MLM) patuh syariah
<p>Kajian ini bertujuan untuk mengkaji kesan pengetahuan, daya tarikan syarikat,</p><p>keperluan peribadi terhadap penglibatan mahasiswa muslim di universiti awam dalam perniagaan</p><p>Multilevel-Marketing (MLM) patuh syariah. Ka...
Saved in:
Main Author: | Nor Mas Suryana Tahar |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8567 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Corak pergerakan pejalan kaki dan kesannya ke atas daya tarikan perniagaan di jalan Wong Ah Fook
by: Shamsul Harumain, Yong Adilah
Published: (2012) -
Daya tarikan iklan dalam majalah Cleo dan Galaxie : kajian dari perspektif framing /
by: Safiai Sapari
Published: (2010) -
Daya tarikan Sekolah Menengah Persendirian Cina (SMPC) : kajian model pendidikan SMPC Chong Hwa Kuala Lumpur /
by: Lim, Siew Mei
Published: (2018) -
MLM menurut perspektif Islam : kajian di Syarikat Hai-O Marketing Sdn. Bhd. /
by: Yusni Mohamad Yusak -
Struktur modal, strategi daya saing perniagaan dan prestasi syarikat entreprise 50 (E50) /
by: Asmawi Noor Saarani