Penggunaan teater boneka dalam kaedah pengajaran dan pembelajaran untuk meningkatkan domain psikomotor murid berkeperluan khas
<p>Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti jika teknik teater boneka dalam pembelajaran</p><p>murid berkeperluan khas (MBK) dapat meningkatkan domain psikomotor di kalangan</p><p>mereka. Teater boneka ialah sebuah teknik alternat...
Saved in:
Main Author: | Lakshmi Permal |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8740 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penglibatan ibu bapa dalam pelaksanaan Rancangan Pendidikan Individu (RPI) murid berkeperluan khas (IR)
by: Abidah Abd. Rahman
Published: (2014) -
Hubungan persekitaran keluarga dengan tingkah laku ponteng murid berkeperluan Pendidikan Khas masalah pembelajaran (MBPKMP)
by: Tree Nurhayaty Masrukin
Published: (2020) -
Pelaksanaan program transisi kerjaya (PTK) murid berkeperluan pendidikan khas (MBPK) masalah pembelajaran (MP)
by: Mohd Nassir, Siti Nor Idayu
Published: (2016) -
Pembangunan instrumen saringan kemahiran Vokasional murid berkeperluan khas masalah pembelajaran bagi persediaan sijil kemahiran Malaysia
by: Kama Shaffeei
Published: (2019) -
Pembinaan dan pengujian modul pengajaran isyarat perkataan berfungsi bagi murid berkeperluan pendidikan khas masalah pembelajaran tanpa komunikasi lisan (IR)
by: Ahmad Yazid Yahya
Published: (2018)