Kesan teknik SQ3R terhadap pencapaian murid tahun tiga dalam kefahaman membaca Bahasa Cina
<p>Kajian ini bertujuan untuk menilai kesan teknik SQ3R terhadap pencapaian kefahaman</p><p>membaca Bahasa Cina tahun tiga. Kajian ini juga mengkaji tahap penguasaan</p><p>kefahaman membaca mengikut kategori literal, inferens dan...
Saved in:
主要作者: | Chew, Moi Fong |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2022
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8804 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kesan penggunaan peta minda dalam pemahaman teks bacaan Bahasa Cina Tahun Empat
由: Chew, Kai Liang
出版: (2022) -
Pembangunan dan kesan penggunaan Modul STEM Pembelajaran Inkuiri Berasaskan Projek terhadap kesedaran kefahaman minat, sikap dan pencapaian Matematik dalam topik Ruang Tahun Satu
由: Ng, Chee Hoe
出版: (2021) -
Kebolehan membaca kanak-kanak prasekolah
由: Ngarip, Zaleha
出版: (2010) -
Hubungan kepemimpinan instruksional dengan pencapaian murid pendidikan islam Program J-Qaf
由: Nurfazhillah Sabit
出版: (2013) -
Kerangka indikator pemilihan aliran pendidikan teknikal dan vokasional bagi murid tingkatan empat (IR)
由: Rahayu Jaapar
出版: (2017)