Interpretasi bentuk retorik visual, simbol, tema, mesej dan persepsi audiens dalam iklan kempen khidmat awam alam sekitar
<p>Kajian bertujuan meneroka dan mengkaji bentuk retorik visual, interpretasi simbol, tema, mesej serta persepsi audiens terhadap retorik visual yang digunakan dalam iklan kempen khidmat awam (PSA-Public Service Announcement) alam sekitar di Malaysia. Pendekatan kualitatif dengan reka...
Saved in:
主要作者: | Muliyati Mat Alim |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2020
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8836 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Faktor audien sasaran sebagai penghalang keberkesanan kempen antimerokok
由: Abdullah, Siti Faidul Maisarah
出版: (2017) -
Retorik dalam Iklan Produk Kesihatan
由: Abd. Razak, Noor Husna
出版: (2011) -
Proses gatekeeping dalam kalangan audien tenteng mesej islam dalam filem di Malaysia /
由: Nur Hasniza Mokhtar -
Kempen pilihan raya 2010 dan 2014 melalui papan iklan : kajian kes di Medan /
由: Nasution, Elbar Haris
出版: (2016) -
Kajian lima prinsip umum retorik dalam iklan barangan wanita /
由: Bambang Suhartono Mohd Said
出版: (2009)