Pelaksanaan pendekatan projek terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) kanak-kanak prasekolah
<p>Tujuan kajian ini ialah untuk mengkaji pelaksanaan projek terhadap Kemahiran</p><p>Berfikir Aras Tinggi (KBAT) kanak-kanak prasekolah berdasarkan empat tahap</p><p>pemikiran kemahiran berfikir aras tinggi iaitu mengaplikasi, me...
Saved in:
Main Author: | Nur Hidayah Shazira Mohd Shukor |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8894 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hubungan di antara pendekatan bercerita dan kemahiran berfikir aras tinggi kanak-kanak prasekolah
by: Nor Alnaim Harun
Published: (2021) -
Tahap kefahaman dan pelaksanaan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) guru Bahasa Cina sekolah menengah
by: Tan, Alex Siaw Wei
Published: (2021) -
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan lima dalam penyelesaian masalah Matematik
by: Sabran, Siti Marlina
Published: (2013) -
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan 4 dalam penyelesaian masalah Matematik
by: Azis, Nur Wahida
Published: (2013) -
Penerokaan Kemahiran Proses Sains Asas dan elemen STEM dalam kalangan kanak-kanak Prasekolah menerusi Pendekatan Projek
by: Khusnidar Muhammad Daud
Published: (2022)