Pembangunan Kaedah Kit Transformasi Isometri Mengintegrasikan Pembelajaran Berasaskan Permainan dan kesannya terhadap pencapaian dan motivasi murid tingkatan 2
<p>Kajian ini bertujuan membangunkan Kaedah Kit Transformasi Isometri Mengintegrasikan Pembelajaran Berasaskan Permainan (Kaedah KitTI) dan menguji kesan penggunaan Kaedah KitTI terhadap dua pemboleh ubah iaitu pencapaian tajuk Transformasi Isometri dan motivasi murid Tingkatan 2. Sela...
Saved in:
Main Author: | Siti Munirah Mohd Nasir |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=9280 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan Kaedah Pembelajaran Berasaskan Permainan Bukan Digital dan Aras Kognitif Soalan Terhadap Pencapaian Pelajar Tingkatan Dua dalam Transformasi Isometri
by: Shamsurya, Hamden Hamid
Published: (2022) -
Pembangunan dan kebolehgunaan PaTraKit berasaskan pembelajaran koperatif bagi topik Transformasi Isometri Tingkatan Dua
by: Norashidah A Wahab
Published: (2023) -
Pembangunan dan kebolehgunaan Kit Operasi Asas Tambah Tolak mengintegrasikan Pembelajaran Berasaskan Permainan bagi Operasi Asas Matematik Tahun 1
by: Najat \'Aisyah Ab Wahid
Published: (2023) -
Pembangunan aplikasi pembelajaran berasaskan permainan dalam talian (PBPDT) bagi topik kebarangkalian mudah dan kesannya terhadap pencapaian murid tingkatan dua
by: Norhayati Yusoff
Published: (2022) -
Isometries of Banach spaces /
by: Loomis, Irene Hejzler
Published: (1982)