Pembangunan Kaedah Kit Transformasi Isometri Mengintegrasikan Pembelajaran Berasaskan Permainan dan kesannya terhadap pencapaian dan motivasi murid tingkatan 2
<p>Kajian ini bertujuan membangunkan Kaedah Kit Transformasi Isometri Mengintegrasikan Pembelajaran Berasaskan Permainan (Kaedah KitTI) dan menguji kesan penggunaan Kaedah KitTI terhadap dua pemboleh ubah iaitu pencapaian tajuk Transformasi Isometri dan motivasi murid Tingkatan 2. Sela...
Saved in:
主要作者: | Siti Munirah Mohd Nasir |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2022
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=9280 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan Kaedah Pembelajaran Berasaskan Permainan Bukan Digital dan Aras Kognitif Soalan Terhadap Pencapaian Pelajar Tingkatan Dua dalam Transformasi Isometri
由: Shamsurya, Hamden Hamid
出版: (2022) -
Pembangunan dan kebolehgunaan PaTraKit berasaskan pembelajaran koperatif bagi topik Transformasi Isometri Tingkatan Dua
由: Norashidah A Wahab
出版: (2023) -
Pembangunan dan kebolehgunaan Kit Operasi Asas Tambah Tolak mengintegrasikan Pembelajaran Berasaskan Permainan bagi Operasi Asas Matematik Tahun 1
由: Najat \'Aisyah Ab Wahid
出版: (2023) -
Pembangunan aplikasi pembelajaran berasaskan permainan dalam talian (PBPDT) bagi topik kebarangkalian mudah dan kesannya terhadap pencapaian murid tingkatan dua
由: Norhayati Yusoff
出版: (2022) -
Isometries of Banach spaces /
由: Loomis, Irene Hejzler
出版: (1982)