Pemikiran mencipta dalam penulisan sajak murid berdasarkan Taksonomi Bloom (Semakan Anderson)
<p>Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) ialah keupayaan seseorang murid untuk</p><p>mengaplikasikan pengetahuan, kemahiran dan nilai untuk membuat penaakulan serta</p><p>refleksi bagi menyelesaikan masalah. Murid yang menguasai K...
Saved in:
主要作者: | Zarina Abu Hassan |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2022
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=9558 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pentaksiran dalam e-pembelajaran fizik tingkatan 4 berteraskan taksonomi bloom
由: Rahmat, Masura
出版: (2004) -
Pembangunan laman web berasaskan aras taksonomi bloom bagi matapelajaran Sains tingkatan dua
由: Subramaniam, Rajes
出版: (2013) -
Tahap pengetahuan dan penggunaan aras penyoalan taksonomi bloom kalangan guru muzik sekolah rendah Kuala Lumpur
由: Asyraf Syahir Tarmizi
出版: (2020) -
Semakan taksonomi ke atas Geostachys (Zingiberaceace) di Semenanjung Malaysia /
由: Lau, Kah Hoo -
Kesesuaian aras soalan Matematik tingkatan empat berdasarkan Taksonomi Bloom bagi menggalakkan komunikasi efektif dan produktif
由: Noor Akmar Azlan
出版: (2018)