Kepuasan perkhidmatan bagi pelanggan di kaunter-kaunter Jabatan Pelajaran Terengganu
<p>Tujuan kajian ini adalah untuk mengenalpasti tahap kepuasan pelanggan di kaunter kaunter Jabatan</p><p>Pelajaran Terengganu (JPT). Perkara yang paling penting pada hari ini adalah kepuasan hati</p><p>pelanggan. Sekiranya pelang...
Saved in:
Main Author: | Ekhwan Saaban |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2005
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=9997 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter: kajian perbandingan di jabatan imigresen dan jabatan pendaftaran negara
by: Bujang, Siti Mariam
Published: (2000) -
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual
by: Khidzir, Suhaili
Published: (2009) -
Hubungan komunikasi perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan: Kajian di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Kedah
by: Nur Suriaty, Daud @ Fhiri
Published: (2014) -
Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan kaunter pejabat pertanyaan Balai Polis Pengkalan Hulu, Perak
by: Mohd Ngaizuddin, Abdul Maei
Published: (2014) -
Pengurusan berkualiti di bahagian perkhidmatan kaunter : satu kajian kes di Jabatan Imigresen Malaysia /
by: Radduan Yusof
Published: (2003)